signalröd

idag bytte jag och en arbetskompis jobbpass, så jag slutade kl 15. så efter jobbet blev det lite loppisar här i stan, hitta lite grann men inte så mkt. ska försöka visa nån bild på något av det imorgon :)

sen när jag väl kom hem tog jag mig en kopp kaffe och en ostfralla sen målade jag det sista lagret med vit hammarlack på mitt grythyttan-bords ben, det blir verkligen som nytt! köpte även den högblankaste signalröda färg dom hade till bordsskivan, kommer bli klockers. bilder på det kommer också sen :P


nu är jag supertrött efter en tuff dag med tjock uppsalatidning och ica buffé tidning samtidigt :/. ska sjunka ner i soffan med virknålen och fortsätta på en lampslöja till sommarstugan. färgglatt och fint i gult! pÿss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback