hang-it-all



detta kommer nog vara mitt livs fyndigaste fynd genom tiderna. är så glad att jag åkte till den där loppisen igår trots grinig unge som var med :) för när jag kommer in där ser jag denna hänga på väggen i ett hörn, vet ju att dom finns på designtorget för 2995:-, så jag tänkte att dom kommer säkert begära typ 1000-1500:- för den. går närmre och på hängaren står det ett ynkligt pris av 75 KRONOR! haha, jag blev alldeles lyrisk men försökte att inte visa det allt för mycket, plockade fort ner den från väggen och till kassan :) detta kommer jag leva länge på :P


info lånat från
designtorget:
världsberömd designklassiker från 1953, -ett måste för dig som vill lyxa till hallen eller barnrummet. med sina färgglada knoppar har hängaren blivit närmast en ikon i designsammanhang formgiven av amerikanska formgivarparet charles & ray eames

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback