picot-väska


underbart fin väska med picoter, fast jag skulle nog göra den i lite andra, starkare färger. dom där på bilden var lite för "blaskiga" :) är ni sugna på att virka/sticka förövrigt så har
garnstudio mönster i MASSOR! & nu även en kategori med enkla/nybörjar mönster. in & kika vettja'


idag ska jag & gabbe äventyra med moster & mormor på diverse "kärring-butiker" som plantagen & ikea :) han var så söt förresten när han var med mig på en loppis i fredags, då blev han så trött/less att han la sig spikrak på golvet och låtsades sova, en äldre farbror kom förbi & pratade lite med honom, jag lyssnade lite i smyg på håll: "-ja, vi har inte så mycket annat till val vi, det är iofs bra att du får vänja dig i tid för såhär kommer det bli i fortsättningen, & är det inte med mamma så blir det med någon annan när du blir äldre" haha då skratta man för sig själv vill jag lova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback