vindskivor


hemma, & gud så skönt att faktiskt vara HEMMA, även om det bara blir över natten. har tänt lite ljus, sippar på en kopp te & bara njuter stunden :) mormor kom över & hälsade på, drack kaffe & åt brago kex med äpple/kanel

som rubriken lyder så håller vi på & byter ut dom mossgröna[hemska] vindskivorna+knutarna på sommarstugan! kommer bli så kalasbra att det inte är sant :) vitt blir det istället. jag målar & morfar sågar/monterar. även fönstrena ska få sig en renovering med nytt kitt osv. annars ser ni våran "steg-gosse" på första bilden, vi måste lägga stegen ner så fort vi inte använder den annars hittar vi gabbe ståendes sådär! fort går det också vill ja lova >_< han har inte ärvt mammas höjdskräck iaf, det är en sak vi garanterat kan bocka av


jag har förresten hittat mig en kamera som jag ska köpa! det blir en nikon D3000. syrran har en nikon vilket kan vara smart att köpa lika då vi kan lånbyta objektiv osv senare :) fattas bara lite kapital. snart så!

åker till kusten imorron igen, får se hur mycket uppdatering det blir då. garanterat bildlöst om det blir av. hemma om lite drygt en vecka igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback