grattis i efterskott

idag fick vi ett härligt besök av syster/moster elin, mamma/mormor eva, jessica & niklas! det blev lite firande av gabriel för dom som inte kunde vara med tidigare. utav jessica och niklas fick han världens sötaste lilla verktygslåda i trä med en massa olika verktyg + en fin sagobok som inte kommit ut i butik än [kompisen är för liten från raben&sjögren heter den:) den ska läsas snarast! och lite marknadsgodis. vi fikade och fikade, dom åkte hem för en stund sen så klockan blev mycket. trist bara att gabbe är febrig och förkyld. får se hur det blir på måndag då andra inskolnings-veckan startar om vi kanske måste vara hemma då också :/ nåja, imorgon ska jag upp en sväng till gränby sen vidare hem till mamma. nu ska jag mysa ner mig i soffan med senaste nr av allt i hemmet och låta mig inspireras

Kommentarer
Postat av: Maria

Hejsan! Måste bara fråga vad söta Gabriels klädskåp från Ikea heter. Kollade på hemsidan men hittar den inte. Skulle passa i mitt lilla charmtrolls rum också.

2009-09-23 @ 21:04:15
Postat av: ida

hej! kul att du gillar det, serien heter SMÅDAL, glasdörrarna också som man köper var för sig :) kramkram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback