feber

bloggen går på sparlåga just nu då gabbe ligger i 39.7 graders feber, skruttisen =/ så nu blir det lugna gatan tills på torsdag då jag förhoppningsvis ska börja jobba, som det är tänkt från början! jag börjar också känna mig lite förkyld osv, är ju sånna tider nu tyvärr

annars sysselsätter jag mig med att fixa det sista på skruttisens rum, köpte två hyllor som jag äntligen fått upp till ALLA sagoböcker som är några styckna då det är väldigt mycket från när jag och min syster var små. riktiga barndomsminnen kommer upp när man bläddrar och tittar i dom, och dom flesta är faktiskt i jätte fint skick fortfarande :) mysigt


annars kommer gabbes mormor över en snabbis senare idag och hjälper mig att kratta ut all jord som vi fått hit utav föreningen vi bor i (ska så nytt gräs i november på hela utplatsen då det bara var en massa ogräs där). sen ska jag försöka plantera ljungen och prydnadskålen som jag köpte i förrgår, underbart höstigt och fint i lila och vitt :) köpte även en liten 'skål' med taklökar som var jättefin! älskar hösten! (kanske mer nu också för att gabbe föddes just då) :) hoppas allt är bra med er iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback