soff-ockupation [stavas?]

jaha, nu är soffan ockuperad av pyssling! idag lyckades han nämligen komma på hur man tar sig upp själv! så nu är soffan jätte rolig att vara i jämt, ja han tillomed sover där nu  :S ner kan han också ta sig. jag hänger inte med i utveckligen för ja tycker allt går så fort!!!!! vill att tiden ska stå still ett tag så man hinner njuta och ta vara på tiden som aldrig kommer tillbaka :(

imorse vaknade iallafall gabbe feberfri och var tillbaka i sitt gamla jag igen :) härligt! men han fick hålla sig inne hela dagen idag också för säkerhets skull, mormor kom och hälsade på idag igen och passade gabbe nåra timmar medans jag for ner på stan :) sen på eftermiddan kom phille över så vi fikade med kaffe, frallor och en massa pålägg. mysmysmys

förresten! på torsdag börjar jag jobba :D och helt ärligt så ser jag fram emot det, har saknat gamla gänget, dom e så härliga allihopa! har även börjat virka på en ny grejj... :) ni får se sen, nu ska jag återgå till det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback