present # 2

vi uppvaktade som sagt pappa/moffa i söndags, av oss fick han en huvudmassör från teknikmagasinet :) och 2 stycken trisslottor, som han skrapade och faktiskt vann 50:- på :P han bjöd på kanongod blåbärsmarscipan[stavas?]tårta och lussebullar :) mumma tyckte både jag och gabbe som åt liiite för mycket.

annars är vi tillbaka i vardagen igen med jobb och dagis, inte så jätte kul att brevbära när det spöregnar ute :/ nåja

imorgon måste jag ta mig upp till åhlens, dels för en julklapp som jag spanat in länge som nu är på rea! visar kanske sen, och sen också för att få julkortena helt klara= inhandla en liten juloutfit åt gabbe så foton kan tas :)  hoppas allt är bra med er folk!













[bild lånad av
teknikmagasinet]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback