home

vi är hemma. kom hem redan i fredagsmorse  från norgeland men jag, gabbe, syster och pappa drog ut till sommarstugan senare samma dag och kom hem igår! fullt ös har det varit så idag har jag och gabriel vilat upp oss :P

vi har haft en riktigt trevlig vecka i norge hos alla släktingar med konfirmationsfirande och middagsbjudningar stup i ett. city syd som är ett ganska stort köpcentra mitt imellan trondheim och melhus hann vi iallafall besöka själva [skönt med lite andrum]. annars var det fullt upp med att åka runt och hälsa på allihopa.

gabbe hade det nästan för bra med all uppmärksamhet från höger till vänster. alla ville bära och busa med skrutten :) han somnade som en stock varje kväll vill jag lova. en liten sylvass tandsing i underkäken kikade även fram i norge. den andra brevid är på gång den också, så nu har vi införskaffat i en liten babytandborste och bamse-tandkräm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback