fix

fixar och donar i lägenheten mest hela tiden. var till ikea idag igen, för att köpa en sängstomme. alla delar fanns utom just GAVLARNA. blev måttligt less och irriterad så nu måste jag ringa till dom på torsdag och kolla om dom kommit in som killen som hjälpte oss trodde. HOPPAS! är inte så vansinnigt kul att ligga på golvet =/

ska köpa mig ett par trädgårdshandskar imorgon så jag kan rensa ogräs :) har man blivit med uteplats så har man, då måste den skötas! tycker iofs bara att det är kul. ska försöka mig på att odla lite ätbart också. kryddor, grönsaker och att inte förglömma: jooordgubbar

nej, imorgon är det en ny dag så nu blir det en dusch och sen sängen. gabbe sover redan :) pussungen. godnatt sverige


[bild lånad av
ikea]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback