vårtecken

på min, systers och gabriels promenad i förrgår hittade vi dessa snödroppar ensamma i en rabatt :) ganska tidigt må jag säga! men mitt absoluta vårtecken är när dom sopar bort allt grus på vägar/trottoarer, på något sätt har det alltid förknippats med vår för mig

idag invigde jag mina nya kanonsköna pumaskor på en långpromenad med mamma och gabriel, och gud så härliga dom är att gå i! kändes som jag skulle kunnat gå hur långt som helst och man liksom nästan rullade fram. det var en riktig investering och ett kap dessutom, kostade endast 399:- men hade kostat 599:- sånt gillar vi, speciellt nu när ekonomin inte är den bästa. man är inte rik som ensamstående mamma


förövrigt så har jag äntligen avgjutit gabbes hand+fot, så nu ligger leran med avtrycken på tork för en senare inramning. det blev verkligen jätte bra! ett minne för livet ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback