saltlakrits-pingvin-pastiller

promenixade till gabbes morfar och moster idag och hälsade på. sen på stört tog jag, syster och gabbe [som sov] en prommis med vovvarna och köpte wienerbröd till oss alla! mums va gott, med hallonsylt dessutom :) pappa hade tyvärr bråttom till bussen för han skulle på 24timmars kryssning till åland. beställde sånna där hyperdypergoda saltlakrits-pingvin-pastiller som _bara_ finns på båtarna vad jag vet iallafall?

gabbe sover redan. han har blivit kanonduktig på senaste, gav han välling sen ammade jag direkt efter. då somnar han gott och länge! nu ska jag passa på att ta mig en skön dusch sen mysa lite framför soffan med min virkbeställning till mamma [ja, jag virkar faktiskt!]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback