kupongmorsa?

dagen startade ovanligt tidigt idag, redan 08.30! det är inte vanligt för varken mig eller gabbe. håller på och mixtrar lite med hans sovtider vilket verkligen behövs, han behöver komma i säng för natten tidigare än vad han gör. tro det eller ej men det funkar väldigt bra! igår somnade han 20.45 och vaknade som sagt 08.30. ammade honom två gånger på hela den tiden på natten, känns väldigt bra.

har även varit till willys och handlat lite barnmat, det är sjukt va mycket kuponger och erbjudanden man får från olika företag bara för att man har ett litet barn. köpte fyra burkar från nestlé bara för att jag fick en kupong [grattis, dom lyckades få mig att köpa] inte konstigt att man blir en sånn där omtalad kupongmorsa! planen är egentligen att inte köpa färdig burkmat, ska göra egen! vill veta vad gabbe stoppar i sig och att det är bra grejjor, naturliga råvaror. visst burkmat är bra ibland men inte jämt och ständigt



för ett tag sen beställde jag en kanon bok ifrån
adlibris med en massa barnmatsrecept och pureér som är åldersanpassade osv. första och andra mosboken: en pekbok för hungriga bebisar. en kokbok för hungriga bebisars föräldrar heter den och kostar 144:- man får tips och blir inspirerad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback