egen tid

tänk så skönt det är på kvällarna, det är då man får en chans att tänka/bry sig om sig själv en stund. gabbe somnade redan 20.30 och det är tidigt för honom! det brukar inte bli förrns 21.30-22.00 så nu har jag pysslat om mig själv -tagit en lång dusch, målat naglarna åså :) mys! tror jag ska ta mig en kopp te nu och kolla lite på tv innan jag också kryper ner i sängen. om det är någon med småbarn [3-9mån] hur sover era bebisar? själva eller brevid er? gabbe har sovit brevid mig enda sen han föddes, men sover självklart själv på dagarna, och somnar själv på nätterna innan jag går och lägger mig.. när jag kommer i ordning med allt ska jag försöka få honom till att sova i egen säng, kommer bli tufft men det är nog det allra bästa för oss båda även om det är bra mysigt

Kommentarer
Postat av: Maria & Oliver

Ja lite egentid behöver man. Oliver somnar vid 20.00 på kvällarna i sin säng. Kan vaknar dock ganska ofta på nätterna men det håller på att bli bättre nu. Har förmodligen haft en tillväxt period.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback