dumsnål

idag begav sig gabbe och jag ut till bussen vid 10.45 för kl 11 skulle vi möta gabbes pappa för en fika på stan! blev landings, kanontrevligt var det verkligen. man fikar på café allt för sällan, visserligen blir det att man uppskattar det mera dom få gångerna det blir. man har desutom inte råd att göra det för ofta :)

kilade även in på lindex en snabbis där jag hade en rabattkupong på två par gratis barnsockor vid köp av valfritt barnplagg. igår var jag nämligen till lindex i boländerna men då hade jag inte med mig den där förbaskade kupongen utan den glömde jag hemma. på lindex i boländerna hittade jag världens finaste mössa till gabbe i rött, vitt och marinblått [favvofärgerna] men då blev jag dumsnål och tänkte att jag väntar tills jag kommer ner på stan imorgon istället, men där fanns inte mössan! :( så nu är det bara att chansa på det tredje och sista lindex i stan att dom möjligtvis har mössan annars måste jag tillbaka ända till boländerna som ligger en bra bit iväg




tonight blir det soffamys framför robinson kl 20.00 på tv4!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback