biltur+sommarlängtan

i förrgår bestämde pappa och jag att vi skulle ta en tur ut till tuskötäppan, där vi har våran sommarstuga och kolla läget lite, dels om det hade varit några råttor därinne. vilket det inte hade! :D längtar verkligen tills sommaren nu efter att vi varit där! då ska jag och gabbe bosätta oss där ute. eller ah, inte ordagrannt bosätta oss där, men vara där väldigt mycket. man får verkligen passa på nu för det står inte på förrns dagis, arbete osv sätter igång >_<

vi planerade att det nog blir ommålning utav stugan i sommar då det verkligen behövs [sen är färgen hemsk men det är en annan femma] antingen blir det färgkombinationen klassiskt rött+vita knutar eller brunt som det är just nu fast med vita knutar istället för dom gröna som är nu. jag hoppas på rött med vita knutar då det är såå fint ute på landet! brunt försvinner in i skogen i sig, nåja blir säkert bra vilket som. sen ska vi hugga ur lite träd osv

det är vad min och gabbes dag har bestått av, när vi kom hem så blev det max för hela slanten :D attans vad gott det var. jag som inte skulle äta sådant!


[i morfars bil på väg ut till tuskö]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback