sommarstugan

jag, gabriel, min pappa och syster nästan bor ute vid stugan. vill passa på att vara där ute så mycket som möjligt det här året. för snart vankas det jobb, dagis osv :S det har inte hänt så mycket sen sist. har äntligen fått hem gavlarna till sängen iallafall. kanonsnygg. det är lillesand i bäddmått 180cm från ikea, riktigt prisvärd och enkel.

gabriel har fått 3 tänder hittills, två där nere och en framtand :) kanonsöta små risgryn. borsta tänder älskar han och gapar så fint :) är riktigt förvånad över hur bra amningen funkar trots tänderna [ammar på natten då han vill det] igår blev han förresten 9 månader. min stora kille! juste, han har en riktigt rolig stil när han ska ta sig fram, då tar han tag me händerna och skjuter sig BAKÅT. han har fått det där lite om bakfoten :) men allt kommer när han känner sig redo och kommer på HUR man ska göra

nej nu ska jag fixa lite till här hemma medans gabbe tar sin powernap. han är dunderförkyld också skrutten. sen kommer mamma/mormor med nya vovven max och hälsar på. ev ska han bo här hos mig och gabriel i några dagar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback