älskade ikea

haft fullt upp hela dagen idag. blev dessutom en heldag med gabbes moster på älskade ikea :) vi fikade och hade det allmänt trevligt. hade ingen vagn med mig till gabriel för syrran skulle köpa en stor bokhylla, så då fick vagnen stanna hemma.  lillskrutten somnade i min famn när vi knalla runt där. kan lova att d var skönt att sätta tillbaka honom i bilbarnstolen efteråt. kändes knappt som att jag hade några armar :) han väger sina kilon vill jag lova!



usch! är jätte snorig och hör knappt någonting, dumma förkylning. sen en sak till när jag ändå håller på å gnäller. beställde lite nödvändigheter ifrån ellos i förra veckan, blev så glad när avin damp ner i brevinkastet idag. åker glatt ner till posten för att hämta det -ja då visar det sig att nån stjärna har felsorterat det till det rätta postkontoret som inte finns mer (dom viste tydligen inte om det...?) blev måttligt glad, men såg nyss på
www.posten.se att paketet har kommit tillbaka :) så imorrn bär det av för ett nytt försök...


...och nu, bums i säng. natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback