prickar & melamine


idag var jag och gabbe en snabbis till IKEA för diverse säkerhets-prylar. pyssling är väldigt aktiv och påhittig så nu var det verkligen på tiden! efter IKEA gick vi in på COOP och kikade lite, behövde handla barnmat åså.. tog en runda i heminredningsavdelningen och DÄR fanns det prickiga skålar och tallrikar! jag gick bananas då jag älskar allt med prickar på :) -titta bara så sött! det fanns även i ljusgrönt. sen hittade jag jättebilliga, söta, röda, franska latteskålar i melamine. köpte faktiskt 8st då ett set med 4 kostade 40:-. den prickiga skålen och det lilla fatet kostade ynka 14:- och det stora fatet kostade 19:- COOP kommer lätt få flera besök av mig, underskattat och bortglömt har det varit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback