lite onödigt vetande

har en period just nu när det inte är så inspirerande att blogga :) har man inget heller att skriva om så är det rätt onödigt.. helgen som var spenderade vi ute vid älskade sommarstugan iallafall, vi längtar redan tillbaka! på fredag eller lördag åker vi ut dit igen för en hel veckas mys, även min faster följer med.

har börjat brodera lite på en försenad doptavla till gabriel, det är ett måste att han ska ha en sådan, och nu när min kära farmor inte längre finns som var en hejjare på att brodera så fick jag ta saken i egna händer när ingen annan i min omgivning kan :) jag älskar ju att pyssla och syssla med handarbete så det är bara roligt! någon virkning har jag faktiskt inte just nu, kul när man kan varva med lite annat.

i eftermiddag ska vi träffa gabbes pappa som kommer förbi, blir nog en tur till 4H och titta på alla djuren. griskultingarna är inga kultingar längre :/ dom som var sååå söta!


[barnmatsburkar är perfekt till andra saker också]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback