snabb-mat

min nyttiga tisdagsmiddag bestående utav pan-pizza från ikea, en majskolv och ett glas mjölk! anledningen till denna snabba, enkla mat är herren på bilden under. med tänder på g som gör ont/kliar finns det inga lugna stunder/tid över till annat då han är väldigt mammig och nöjer sig verkligen inte med vad som helst, men vad gör man inte? jisses, nu har han somnat *pepparpeppar* ska försöka hinna strukturera lite i våra billy bokhyllor nu under tiden, sen skulle jag behöva måla andra stryket på fotoramarna. . ååh det är så mycket man ska/vill/behöver göra hela tiden!

imorgon ska vi iallafall ut till almunge en sväng och gratta k:s pappa som fyller år, vi åker väll någon gång efter k:s jobb. blir ett trevligt litet break i vardagen då jag ska passa på att koppla av :) visserligen ska vi redan tillbaka dit på fredag och då stannar vi enda tills på söndag                               mysigt

ikväll ska jag bänka mig i soffan med min hemgjorda glass och kolla på säsongsstarten av bygglov kl 20.00 på 4:an!



Kommentarer
Postat av: Helena

Mjae, Windows Vista laggar så mycket om jag har wow och msn igång eller något annat. Tittar in då och då på msn faktiskt, men är ju knappt någon inne :/ Kul att du börjat blogga litegranna nu också, det var så dött innan (: Puss!



Såg förresten den där förvaringsmöbeln på barnavdelningen när jag var på IKEA senast, verkar vara jättepraktisk faktiskt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback