koppkaka?

måndag nystart på veckan och jobb för många! faktiskt lite skönt att inte behöva upp tidigt för att åka till jobbet :D börjar som tidigast vid 6 på mitt jobb annars. istället sitter man här hos gabbes mormor/min mamma, vi ska snart ut på promenad till gränby centrum! behöver köpa mig ett par nya leggings sen en fin body till gabbe som dom reade ut till halva priset på polarn o pyret, hoppas den finns kvar i hans strl bara. gillar gränbys nya butiker, menar kan det bli bättre än 3 bebis/barnbutiker som dessutom ligger på rad. det enda ja inte förstår är hur det kan gå runt för alla, måste ju vara världens konkurrens

senare idag ska jag baka cupcakes för första gången med citronfromage på [lägger säkert upp en bild sen på min skapelse] måste först införskaffa i citron och lime som jag såg senare att det skulle vara i. när dom är klara blir det bjudning utav mammas två grannar, två helt underbara tanter som är 70+  mysig dag trots snöslask ute



btw översätter man cupcake till koppkaka på svenska? jisses vilka funderingar jag kan få ibland ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback