kakbak

idag har min kära mor [gabbes mormor] varit här och sett efter honom medans jag har bakat weinerstänger, min kära sambo fyller år 8 februari, så vi ska ha ett litet 'kalas' här hos oss :) det är många som inte har sett nya lägenheten så då passar det perfekt!

annars har vi fått hem vår efterlängtade nya diskmaskin idag en aeg från elektrolux, helt kanonfin. då blir det ett hemsysslomoment mindre, vilket innebär ännu mera tid för älskade gabbe som idag förresten fyller hela 4 månader -grattis skruttis

en sak som är väldigt rolig är att jag har fått kontakt med en gammal barndomskompis som också har ett barn, en jätte söt liten flicka vid namn tindra på 9 månader. hoppas vi ses snart och kommer oss iväg till öppna förskolan. vore skit skoj!




[mina hembakade weinerstänger med glasyr]

Kommentarer
Postat av: Elin

Pa infon hogst upp star det "hund", har ni tatt tillbaka Shabo?



Hade

2009-01-13 @ 09:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback