påfyllning

har inte blivit så mycket textinlägg på senaste, ibland säger faktiskt en bild mer än tusen ord som man så klyschigt säger! imorgon ska jag återigen ner på stan, gabriel har växt ur strl 68 och behöver redan nu strl 74, trots att han bara är 5½ månad. så det får bli lite nya bodysar och strumpbyxor ifrån h&m, känner jag mig rätt så blir det marint och vitt jag kommer hem med då det är favvofärgerna och gabbe passar sjukligt bra i det

förövrigt så gick bankbesöket inget vidare, orkar inte gå in mera på det, det får vara som det är. allt har en mening och jag vet att det kommer lösa sig alldeles snart. måste bara ha tålamod!


imorgon är det fettisdagen mamma och jag är extremt sugna på att göra hemmagjorda semlor och bjuda granntanterna och ev syster på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback