indonesien

MIN SYSTER ÄR HEMMA FRÅN INDONESIEN efter hela 5 månader utomlands! hon hann aldrig träffa gabbe innan hon reste då han kom 4 dagar efter att hon rest. men nu så får hon ta igen all förlorad tid med råge :) så igår promenixade vi över till moderkakan för att hälsa på, var tänkt bara över dagen, men av någon konstig anledning blir det alltid att man sover över då det blir för sent. dels var syster redigt trött efter allt resande och tidsomställning, så efter pizza så däckade vi alla, ah förutom gabbe som var piggelin!

ska tillbaka till mamma imorgon [fredag] på eftermiddagen för att fira grannen eva som fyller år. vi har bakat biskvier som hon ska få + ett fint handgjort halsband

på lördag går mitt flyttlass! har inte nämnt något här i bloggen då allt varit så ovisst, men jag och min sambo [föredetta sambo] har bestämt oss för att gå skilda vägar då det är bäst för alla, det funkar verkligen inte. vi är på tok för olika :/ återkommer om mera info när jag orkar osv. men bra mår både jag och gabbe iaf! ska bli skönt med eget. . faktiskt



btw: grattis alla barbie-dockor på 50års dagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback