hazel coconut

som rubriken lyder så är det mitt nya beroende: pollys senaste smak-kombination hasselnöt/kokos! helt oemotståndligt god!

idag har gabbe, jag och min mor tagit en daglig promenix, sen skulle hon till jobbet och jag till willys för att handla dom där nödvändigheterna jag pratade om tidigare :) tar lite tid innan man kommer till skott ibland. har alltid varit galen i allt som har med kokos att göra, så idag kom jag hem med: kokosyoghurt, kokosmüsli och pollygodiset med kokos! dom hade även juice med kokos. men någonstanns måste jag dra gränsen. vill ju inte tröttna på det för fort, så det får bli en annan gång

ikväll ska jag och gabbe bada, det är så avkopplande och alltid lika mysigt. lillskrutten älskar det och plaskar på för fullt varenda gång. imorgon blir det stan med syster och hennes trevliga kompis!

Kommentarer
Postat av: Maria & Oliver

mums det lät gott, måste jag helt klart prova;)

Postat av: ida

ja gör det, för dom är sjukligt goda :)

2009-02-18 @ 20:22:44
URL: http://vasaruu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback