fluffiga bananpannkakor

måndag. idag har jag varit duktig och motionerat mycket! först gick jag ifrån mamma till pappa, sen har jag handlat mat med gabbes moster på gränby. kanon väder har det verkligen varit trots att det var kallt, ett riktigt trilla-vagn-väder :) ev ska vi äta fluffiga amerikanska bananpannkakor idag som systern min ska bjuda på! är dom goa kommer det ut ett recept på dom senare :) så håll utkik. såg även att jag blivit 'utmanad' av söta helena -får ta tag i det sen när jag flyttat och fått upp datorn som just nu ligger i någon av alla 15 kartonger [hoppas du har överseénde med det gums']

Kommentarer
Postat av: Helena

Såklart jag har, ta all den tid du behöver och jag hoppas det kommer upp lite bilder sen på hur den nya lägenheten ser ut och hur Gabbe trivs i den (:



Såg att du skrivit på msn, dock var jag upptagen med all vår disk >.< Får prata mer en annan dag när båda har tid (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback