5 månader

gabbeskrutt fyller hela 5 mån idag!
grattis till 'stora' killen    älskar dig
tisdag: jag, gabriel och gabbes moster åkte till ikea och shoppade. det blev en barnstol för 148:- inkl bord -riktigt billigt må jag säga! sen vart det en bricka 49:- och ett 6-pack med dricksglas som var helt underbart fina med elefanter på, ska köpa 6 till nästa gång jag åker dit 49:- och två små melaminskedar till gabbe 19:-. [synd att det inte fanns bild på glasen på ikeas hemsida, annars hade ni fått se dom]

onsdag:
lugn och skön dag. tog en liten promenad till kvantum med gabriel och inhandlade lite ingredienser till cupcakes! denna gång blev det med apelsinsmak, chokladmousse och pralinströssel. dom var goda kan jag lova!

idag: även denna dag kommer gå i lugnets tecken. när gabriel vaknar och har fått mat i lilla magen tar vi nog en promenad med vovvarna, så skönt när man inte har några måsten. vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback