händelserik dag

har haft en väldigt lång och händelserik dag idag, lite irriterad har jag också varit. mamma kom över runt 10 imorse för vi skulle åka vidare till barnens hus och ikea. men första stoppet blev barnens hus- en bilbarnstol inhandlades (som bidrog till en himla massa strul som inte är klart än) den första vi åkte hem med var det en stor reva i tyget på, så den fick vi åka tillbaka med, den andra saknas det två bälten till så den går inte att montera. så jag ska ligga på och ringa direkt när dom öppnar imorgon för nu är jag less, kommer ha svårt att handla där hädanefter då detta inte är första gången. det var mycket strul med barnvagnen vi köpte där också, sen är det extremt otrevlig personal där också! såja, nu har jag gnällt färdigt

ikea däremot var jätte trevligt, philiph kom på besök lite senare också och följde med oss! trevligt trevligt, sen åkte vi hem till mig på en fika och vidare därifrån för att handla mat. kom inte hem förrns kl var 20. gabbe stupade i säng och sover för hoppningsvis gott hela natten. nu ska jag ta en dusch sen ska jag försöka hinna med att byta tyg på någon av kökstolarna. tjoflöjt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback