febrig

gabbe ligger med feber och världens rinnsnuva, två små gaddar är på väg upp i underkäken. hoppas för guds skull att han är frisk tills på fredag då vi ska åka till norge. har hållt mig inne med honom hela dagen. han vill mest bara sova hela tiden. men mamma kommer och tar hand om honom vid 17, för jag måste verkligen iväg en liten stund, bla för att posta deklarationen. vägrar lägga den på postlådan, tänk om den kommer bort? så jag ska åka förbi skatteverkets låda och lägga den direkt där [jag kan inte deklarera via internet detta år som jag annars brukar göra! för jag var tvungen att deklarera min försäljning av lägenheten] sen måste jag inom babyland eller barnenshus och införskaffa i en sittdyna till vagnen för nu är åkpåsen på TOK för varm. brio har några snygga varianter, hoppas dom inte kostar multum bara :S


[bilder lånade av
brio]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback