dop & kontrakt

hemkommen efter en _heldag_ på stan med mamma, syster, och gabbe såklart. har shoppat material [papper, pennor, stickers osv] till dom kommande dopinbjudningarna som jag MÅSTE sätta fart med NU! dessvärre måste jag ner en sväng igen till stan och det kan inte bli förrns på måndag eftersom påsken hittade på att komma denna helg. känner mig allmänt stressad då det är så mycket nu som jag verkligen inte är van vid :)

stan idag innebar även kontraktskrivning på min och gabriels nya lägenhet!!! har hållit tyst om detta då inget varit klart förrns nu. vi ska flytta till en 3a på 76m2 på nedrebotten med en liten uteplats :) längtar så in i norden, och det bästa av allt är att han får ett eget rum. inte för att han kommer sova där själv än men senare så, och alla leksaker har en utgångspunkt åtminstone


köpte även lite mera garn när jag ändå var nere på stan. . ska virka ett par jätte fina tofflor till mig själv. dom ska virkas med tjockt ullgarn och lite glittertråd i silver, sen ska man sy dit några genomskinliga pärlor runt kanten på dom. tror jag kommer bli jätte fint! självklart blev det marinblått garn :) är helt såld på den färgen. men det får ju inte gå till överdrift :P

Kommentarer
Postat av: Therése

Grattis =)

När du har kommit på plats så kommer jag & kikar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback