bloggolust, norge & dop

blogglusten har varit lika med noll när det är såhär fint väder ute :) sen är det en massa andra saker på gång också. på fredag åker jag, gabriel, mormor och syster till norge för att träffa alla släktingar som vi inte träffat på sisådär 5 år (!!!) så det ska bli jätte kul! vi blir där en vecka

sen den 23e maj kl 13.00 ska gabbe döpas :) han kommer vara 8 månader men jag ville promt att han skulle döpas just i maj, då det är en riktigt fin månad! så därför kommer han vara så gammal. jag kommer inte ha någon traditionell klänning på honom för det är han för stor för. så det blir en kanonsöt sjömansdress som går i kanske inte så otippat: marinblått och vitt ;)

annars idag har jag och gabriel träffat hans pappa, vi köpte med oss lite fika och satte oss i 4H-gården. det var riktigt trevligt. dom har jätte söta små griskultingar där just nu :) sen dom flesta andra bondgårdsdjur. det är ett kanonställe att gå till när man har barn, även dom som har lite större barn då dom har prova-på-att-rida-häst osv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback