barnrum

sitter å kikar på styleroom och får inspiration/tips på barnrum/barnkammare, u name it. vet iofs på ett ungefär redan hur jag vill ha det i gabriels rum. färgerna ska gå i vitt, marint och rött :) lite new england stil. det är dessutom färger som håller bra i längden. . skarpa färger som grönt, gult och orange osv lessnar man nog ganska fort på, åtminstone jag! har även hittat ett jätte fint klädskåp med glasdörrar som jag är jätte sugen på senare när vi har flyttat in i nya lägenheten. sen en klassisk brio spis är ett måste :) ska virka lite bakelser som han kan ha i sitt lilla kök sen när han är stor nog [vilket lär dröja nått år  men endå :P] åh, jag längtar så mycket tills man får börja inreda. det är nog det bästa jag vet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback