vattnet gick

ja ni gott folk! runt 18 idag gick vattnet för mig. fy vilken läskig känsla, det var som att kissa på sig & inte kunna stoppa det! :) det hela började med att jag låg i sängen & vilade, sen skulle jag sträcka ut benen, då var det som att allt brast & vattnet bara forsade ut -först fattade jag ingenting. trodde att jag kissade på mig i sömnen. .

ringde förlossningen som ville att jag skulle komma in för kontroll: mätte bebisen i ctg [hjärtljud + mina sammandragningar/värkar] & kollade ultraljud, allt såg jätte fint ut. dock har inte sammandragningarna kommit igång ordentligt än så vi fick åka hem. imorgon har jag fått en tid hos bedömningsmottagningen kl 10.30 där dom kommer kolla med ctg:n igen, om det inte sätter igång ikväll/natt förstårs. annars får man bara gå max 3 dygn efter att vattnet har gått sen sätter dom igång en. så senast på måndag har vi vår lilla pojk <3

Kommentarer
Postat av: Therese

SPÄNNANDE! Jag vill se bild sen när lillen kommit fram =)

Hoppas din förlossning går som den ska!

kram

Postat av: Helena

Oj oj oj gums, mycket spännande!

Hoppas precis som Therese att din förlossning går bra och så smärtfritt som möjligt. Stor puss & kram! :)

2008-09-11 @ 14:52:05
URL: http://musicslave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback