what a day

orkade inte skriva direkt när jag kom hem, var helt slut. tar på krafterna att sitta på en hård stol i trä med en tunn, tunn sits i timma med en enda paus!

iallafall. . det här med föräldrautbildning var ingenting för oss, så vi kommer inte gå tillbaka på torsdag. fy så dum man kände sig, det var avslappningsövningar & andningsövningar där alla satt & flåsade in & ut, sen säger barnmorskan [när vi kommer till stjärtdelen]: då spänner vi stjärtmuskeln & låter den slappna av & flyta ut över stolen, då brast det både för mig & k, vi satt som två ilröda tomater i försök att hejda skratten. tror att det ger sig ganska mycket när det väl är dax för förlossning, -för hur mycket av detta kommer man ihåg tills dess? -nada tror jag              :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Haha det där hade jag velat se! :)

Kan förstå mkt väl att ni brast ut i skratt -och hoppas det löser sig när det väl kommer till kritan ;)

Postat av: Therése

Det ända du kommer vilja ha är bedövning & lustgas.

Andas kommer nog av sig själv =)

2008-08-11 @ 19:24:08
URL: http://sprutnebel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback