vs

godmorgon! idag har jag ingenting på agendan, ändå gick jag upp tidigt -frukost har jag ätit, nu fattas bara en dusch & påklädning. . höll på att glömma. . den _enorma_ diskhögen också          :/

förresten, igår kom äntligen kläderna från h&m. jag är supernöjd med overallen, den var sådär lurvig & mjuk som jag hoppats på. beställde ju först ellos variant men den skickade jag snabbt tillbaka [den var "sträv" & mycket beige:are i färgen, än på bilden. såg billig ut]                 huvvaligen



apropå ingenting: stavas det endå eller ändå?

Kommentarer
Postat av: Helena

L o v e l i små overaller, hoppas sådana finns kvar när jag skaffar små skruttar :P

Och stavningen är apropå och stavningen är ändå ^^,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback